17 Mayıs 2011 Salı

17.05.2000


Hic unutmuyorum daha ilkokul zamanlarinda bile vardi Galatasaray sevgim. Kiz basima gazetelerin verdigi futbolcu kartlarini toplardim. Bir tanesi eksik kalinca uzulurdum. İlk kartimi da dun gibi hatirliyorum. Kalecimiz Stauce. Hatta maclarda Stauce kale vurusu kullanirdi ama genelde orta sahay gecmezdi ya da tam orta sahaya duserdi. Boyle olunca Ercan Taner ya da bir baskasi Stauce'nin ayaklari cok gucsuz vs diye yorunlar yapardi. O zamanlar oturma odamiza her sezon basinda tum takimin-hocasindan temizlikcisine- yine gazeteden verilen Galatasaray posterini asardim. Neden oturma odasi onu bilmiyorum ama annem ruh hastasi derecesinde titiz olmasina ragmen benim bantla o posteri asmama izin verirdi. Sonra ortaokul, 4 sene ustute sampiyonluk ve UEFA Kupasi. Anadolu Lisesindeydik o zaman ve okula devasa bir Galatasaray bayragi asmistik. Hani 23 Nisanlarda,19 Mayislarda asilan buyuk Turk bayragivar ya, onlar kadar buyuk ve ihtisamli.. Ve hoparlorlerden Galatasaray Marşı caldirmistik tum ogle arasinda. Kimseler bir sey diyememisti, herkes saygiliydi alinan basariya, despot mudur,mudur yardimcisi bile gikini cikaramamisti. Herhalde hayatim film seridi gibi gozunun onunden gecse maci kazandigimiz an ve o okuldaki goruntuler gelir gecer mutlaka gozumun onunden.. Butun gazeteler kupurlerini vs saklardim tek tek, ozenle keserek..( Sonra tasinmalar vs derken gitti hepsi ama olsun hepsi aklimda hala)

O zamanlar o kadar uzulmustum ki İstanbulda olmadigim icin, buradaki maclara gidemedigim icin, icim icimi yemisti. Neyse ki yillar sonra cooook maca gittim,destekledim takimimi hem iyi gunde hem de kotu gunde... Yine de simdi bana sorsalar gecmiste olmak istedigin bir yer olsa,neresi diye? Parken-Kopenhang derim dusunemden..
O gune canli sahit olanlari gercekten cok ama cok kiskaniyorum..

Bu alinan basarilar o donemde pek cok cocugu,yasliyi,genci Galatasaraylı yapmistir. Bugun belki o basarilardan cok uzagiz ama yine basaracagiz. Buna suphe yok. Ve hep soyledigim gibi;

Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi Galatasaray!

Aslan Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder