2 Mayıs 2011 Pazartesi

Bir caresi bulunur elbet...

Dinledigim sarkilar bazen cidden etkiliyor beni, alip goturuyor derler ya oyle etkiliyor. Bir caresi bulunur elbet diye Sertab Erener'in sarkisini dinledim, birden kendimi degerlendirirken buldum,sacma sapan bir halde..

Bir caresi bulnur elbet, bi uyuyup uyanalim canim diyor bir yerinde. Ne kadar dogru.. Basim sıkıstıgında ya da daraldigimda hemen uykuya kactigimi farkettim dinleyince.. Ogrenciyken, tv izlerken hic uykum gelmezdi ama ne zaman ki ders calismaya baslasam uykum gelirdi. Aslinda uyku, en kolay kacis yoluydu o zamanlar icin. Simdi de oyle, canim sıkkın oldugunda eh sabah dusunurum deyip yine uyuyorum. Dertlestign zaman su soz gelir, sabah olsun hayrolsun, bir uyuyup uyanalim da dusunuruz. Ne degisiyor ki ruh halinden baska sabaha? O surede aklina gelmiyor iste,o kadar..

Bi çaresi bulunur çıkmazların, Bi uyuyup uyanalım...

Keske bulunsa, keske kafamdaki bin tane sesi sustursam, ne yapayimin cevabini uyaninca bulsam, karar versem bir an once, yon versem kendime, zaman kaybetmesem-ki eger kaybediyorsam-, belirsizliklerimin icinden kurtulsam..Of.



Kararsizliklar icinde Piggyto


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder