10 Mayıs 2011 Salı

Planli manyak modu- Her sey cok guzel olacak.

Planli manyak moduna girdim iyice, daha isim gucum ne olacak bilmeden, iznim var mi yok mu onu bile bilmeden bir dolu ucak bileti aldim en ucuzundan ve daha da alasim var isin kotusu. Hepsi iade edilebilir cinsten allahtan ama ben bunlari aldigimi unutmasam iyi olacak.

Bu sene reeemazan bayrami yaza denk geliyor ve resmen kos hemen yurtdisi yap diyor insana, oncelik italya olabilir =)

Dun ne kadar ruh halim berbatsa bugun o kadar iyi, cunku annemcigimin su an icin korkulacak bir durumu yokmus. 6 ay sonra bobrekcigi tekrar kontrol edilecekmis. Pozitif cekim diye ben buna derim. Kesinlikle ise yariyor. Yarin geliyor annemler gerci annem epey halsiz ve yorgun, burda ona 8 gun cok ama cok iyi bakacagim sonra daaaaa onlar gezmelere tozmalara gidecekler. Cok mutluyum su an cok. Demek ki bir sey kotu giderken bazi seyler iyi gidebiliyormus. Ben inaniyorum bir gun her sey cok guzel olacak.

Mutlu Piggyto ( tam ben hem siritio hem de sarı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder