26 Mayıs 2011 Perşembe

O kurnadaaann bu kurnayaaaa cirkef sicramissss!

Ayaklarim ayakkabiya sigmiyor nedense 3 gundur ve devamli yalin ayak yere basmak istiyorum. Sunu yazarken bile hafiften cikardim topuklarimi,hava alsinlar,cok sıkıldılar cunku.. Hatta sandalye tepesinde otururken bagdas kurmak istiyorum, soooyle bir gerineyim tum kaslarim nefes alsin istiyorum.. Aslinda hamama gidip pelte gibi olmak istiyorum. Ilk hamama gittigimde, tatilden yeni donmustum ve bildigin kapkaraydim-tabi kendime gore- hamamdaki tellak teyze -ayyyy kapkara bu pisss diyerek elinde kese resmen bana saldirmisti. Dur teyzecim ben o tene ulasmak icin kac saat guneste malak gibi yattim biliyor musun demistim.( Malak gibi kismini bu kadara acik soylemedim, icimden soyledim) Zaten sonrada sicaktan darlanip, fenalasip kurnaya soguk suyu bastigim gibi buzzz gibi soguk dus alip cikmistim. Ama simdi oyle degil, hava sicak olmasina ragmen gitsem hamama, sicacik suyla yumus yumus olsam, kaslarim bayram etse, cildim pamuk olsa, kese yapsam daha beyaz olsam, Omo karcicegi reklaminda oynasam bembeyaz karbeyaz carsaf niyetine..Sonra Adilen Aşit( Dogrusunu biliyorum ama boyle seviyorum ben onu) cıksa, o meshuuuuuurr sarkisini soylese gobegini attira attira ve ben gulmekten katilsam,olaya hemen mudahil olup ordaki sırfıntı kizlarin hepsinin sacini basini yolsam=)

Tum bu yumusmusluktan sonra sakin ama sakin, dingin mi dingin araba falan kullanmasam ama eve de yurumesem gelip beni ablam ya da beyaz atlim prensim? alsa, arabaya attigi gibi eve goturse ve ben hemen uyusam sabaha kadar o yumuslukla..

Hayaldi, gercek oldu olsun istiyorum bu hamam olayi ama iktidara gelmesinler istiyorum.

Kissadan hisse: Yemekten sonra cignenen sakiz hazmi kolaylastiriyor, benden soylemesi.. Bilimsel bir dayanak yok,tamamen anatomik bir his benimkisi...

Yumus Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder