9 Mayıs 2011 Pazartesi

skmtrik anlar

evet, boyle anlar var,su an oldugu gibi. neden oldugunu bilirsin ama cozemezsin, cozmeye calissan daha bir b.ka batarsin. imla falan kurallari umrumda degil su an, nasil eserse oyle yaziyorum. anlatim bozuklugunun dibine vurmak istiyorum. hani bazen bir otobuste,minibuste gidersin ve dusuncelere dalarsin ya, inecegin yer gelmistir ama inmek istemezsin, iste o ruh hali icindeyim.
hep boyle oluyor, cozemiyorum artik, belki de kus kafali oldugum icindir belki de bilmedigim icindir. gordugum seylerden ne dersi cikarmaliyim acaba?

uzgunum cok ama uzgun olmayi sevmiyorum aslinda ama nasil mutlu olacagimi bulamadim. bu kadar zaman sonra bulamadiysam bundan sonra zor herhalde. bir de yanlis anlasilmak zor. sabit fikirleri yenmek zor.
bir de kirilmak her defasinda daha derinden bence uzgun olmaktan daha da b.ktan. agri ile aci arasindaki fark gibi. agri uzun surer,kendini belli eder,icten ice yer seni. aci ise anliktir,biraz surer ve gecer. unutursun.

bi caresi bulunur cikmazlarin,uyuyp uyanalim...

uyku kacistir, sadece sabaha kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder