4 Mayıs 2011 Çarşamba

Cok yogunum ben insanlari

Fena halde uyuz oluyorum bu tarz insanlara, dunyada sanki bir tek kendileri calisiyor, bir tek onlar yogun, butun sirket onlar sayesinde ayakta duruyor.. Bir insanin kendini bu kadar yuceltmesinin nasil bir gecmisi olabilir ki? Neler sebep olmus olabilir kendini onemli gostermek istemesine?

Sen ondan bir sey istersin, cok yogunum su an veremem, mail at der sana. Alti ustu yapacagi bir dosyayi-ki cogu zaman bir excel- acip oradan sana bir kac sayi soylemek.. O an halletse onun icin daha kolay. Hayir bir de bilmesem inanacagim yogunum ayaklarina ya da o an bana soyleyemeyecegine..Ama,o senden bir sey isterse,dunyanin en acil isi onunkidir. Mail at dersin, ay atamam cok acil der, hayir at dersin sende israr edersin, atar  ama atana kadar 3 kere arar,attiktan sonra yine 3 kere arar, taciz eder seni. Sende allah belani versin ulan deyip yollarsin istedigini. Hos istedigi gercekten zor bir sey olur ve zaman alir cogu zaman ama bazende kolaydir ama intikam icin yollamazsin.

Bunun yogunumdan ote bir de ben muhimim diyenleri de var tabii cokca etrafimda, is yerinde her isi onlar yapar, butun sunumlari onlar hazirlar, her isi mukemmel yaptiklari icin her sey onlara iteklenir, her aksam mesaiye kalir( ama arasan cikmistir 18:00 da vinnnnn diye), genel mudur devamli onu cagirir ve cok sever... Boyle anlatir da anlatir, insanin beynini sisirir, yer bitirir. Karsisinda egilmek istersin yani o derece ulvi ve basarili bir insan!!!  Butun muhabette is yerini anlatir anlatir anlatiir..

Bir de su is yerinden teklif geldiciler var ki onlar baska bir boyuttalar sanirim. Acar ik sitelerini basvuru yapar ama sana anlatirken bana x'den teklif geldi, onlarla gorustum der. Teklif nedir abi? Teklif karsi taraf sana bir sey sunar, teklif etmek adi ustunde, yani sen onlara basvuru yaptiysan ve onlar seni gorusmeye cagirdiysalar buna teklif denmez. Sanirsin hunterlar cagirmis,pesinden kosuyor,bir de ustune transfer parasi veriyor.

Aptallar ya,neden onlar yuzunden sinirlendim ki bos yere yine..

Tahammulsuz Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder