27 Mayıs 2011 Cuma

Kisilik testi zirvaliklari

Is arama surecini daha da manasiz kilan siz isverenler; ne anliyorsunuz bilmem bu sacmasapan kisilik testlerinden. Bosuna dememisler insanlarin hepsi birbirinden farkli diye neden bizleri puan araliklarina ya da kaliplara sokmaya calisiyorsunuz? Tum o araliklardan gercekten benim nasil bir kisi oldugumu, sinirlenince gozlerimden boka bakarmis gibi bakacagini bilecegini mi saniyorsun? Ya da uyumludur deyince benim agzima edecegini ya da sabahlara kadar mesaiye kalsam da ses cikarmayacagimi falan mi dusunuyorsun? Kaldi ki o sacmalik testlerin hepsi internette carsaf carsaf var,yani sen onu yapiyorsun ve beni analiz ettigini saniyorsun ya ,bi halt etmiyorsun aslinda. Ben sana kendimi nasil gostermek istiyorsam sen onu goruyorsun aslinda. Yani beni istersem nemrut, uyumsuz, negatif, asosyal de cikarim ya da tam bir parti kizi, eller havaya, uyumlu, pozitif, mukemmel, caliskan, populer de cikarim. Yani pasa gonlumun kahyasi bilir.

Sorularin sacmaligi konusuna deginmek istiyorum. Evet,belki de o test 10484652628292 kisi uzerinde uygulandiktan sonra o araliklar olusturuldu ama benim nasil yattigimdan ya da ruya gorup gormedigimden nasil biri olduguma karar verilmesini bana Arsimed'i,Einstein'i,Allah'i gelse inandiramaz.

Zirva soru ornekleri:

Yatakta uyumadan önceki birkaç dakikada
(a) Sırt üstü yatıp uzanırsınız
(b) Karnınızın üstüne yatıp uzanırsınız
(c) Hafif kıvrılmış olarak yan tarafınıza yatarsınız
(d) Başınızı bir kolunuzun üzerine koyarsınız
(e) Başınızı yorganın altına kapatırsınız

 Rüyanızda genellikle
(a) Düşersiniz
(b) Kavga eder veya tartışırsınız
(c) Birilerini veya bir şeyler ararsınız
(d) Uçar veya yüzersiniz
(e) Genelde rüya görmezsiniz         
(f) Rüyalarınız daima hoştur

Sonra ise basladiktan sonra hep su soru olur insanin kafasinda: Bu kadar salagi buraya nasil toplamislar=) Cevap basit,bu zirva testlerle...

Kıssadan hisse: Benim ruya sorusuna cevabim genelde ruya gormem seklindeydi, cunku gorsem de unuturum,cogu zaman hatirlamam. Hatirladigim zaman ise b.ktan bir ruyadir zaten hatirlamasam daha iyi. Dun bu soruyu cevapladim,gece ruya gordum ve hatirladim. Sastim kaldim kendime. Ruyamda gordugum sey reklamlarin nasil beynimize kazindiginin kaniti: ALGIDA FRUITTARE. Boyle o reklamda plajdaki kizlarla beraber falan kosuyorum, gidiyorum, buluyorum falan,nasil egleniyorum ama=) Birde bu zirtin ambalajini gormedim ama benim gordugum gibi olmadigi kesin. Eski model kucuk kare gibi kutu meyvesularinin ust kismi ile ayni ama altlari bir zamanlar var olan Calipso'nun alti gibi boyle ucgen tepesi gibi =) Yani ustu dikdortgenler prizmasi gibim bir sey alti eskenar ucgenin es kenarlari ve ucgenin tepesi haliyle,ay oyle iste. Tovbe tovbeee...


Pig.

Fotograf kaynak: www.cartoonstock.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder