13 Nisan 2011 Çarşamba

Bloglarda son moda: Moda

Herkes fashion olmus, herkes stilist olmus, herkes tasarimci olmus.. Olmayani dovuyorlar resmen. Gecenlerde yazmistim ben pastaci-asci vs oldum insanlari diye ama onlara haksizlik etmisim. Meger onlarin hic bir suclari yokmus. Zara'dan Mango'dan Berska'dan 3-5 parca kiyafet alip kendini trendy sanan herkes moda yazari olmusta haberimiz olmamis. Soyle bir bakayim, interneti yararli seyler icin kullanayim dedim,biraz bloglari karistirayim,ise yara  bilgiler vardir belki dedim ama nerdeeeeee.. Yaslari 15-25 bilemedin 30 yas araliginda olan tum baaaaayaanlar sadece moda yaziyor ya da yazdiklarini saniyor..Bir de uzerine aldiklarini yaziyorlar. Bu kolye yurtdisindan antika pazarindan, bu canta annemin cok eski ama ben takiyorum,bu etek Berska, bu sal taksimdennnnnn bla bla bla.. Hayir bozuluyorum,84752783902247 tane takipcileri var hasbalarin ustelik.. Benim sefil blogun ise 10 bilemedin 15 =( Oysa ki ben ne kadar guzel yaziyorum degil mi:D

Neyse bende bu aksam aldiklarimin fotograflarini cekip yarin buraya koyacagim. O zaman, belki bende trendy ve takip edilesi bir blogger olurum.. Rol modelim ise iste;



Kissadan Hisse; Sen sen ol,ozenti olma...


Ozenti Blogger Piggyto..

1 yorum:

  1. piggytoo stil harika! modayı düşünmelisin bence. :)
    sevgiler

    YanıtlaSil