26 Nisan 2011 Salı

Geliyor Anneler gunu,baslasin duygusal reklamlar kusagi...

Yazik degil mi be anasi olmayanlara, yetimlere, anasiz kalmislara.. Hadi anladim pazarlama isi bu ,ticaret on planda ama ne yapalim bizde bundan para kazaniyoruz diyecekler ama bence yasaklanmali..
Mesela ben, cok sukur anacim hayatta, benden uzakta coook uzakta ama ben bile o Pinar'in ''Bir tek annem olsun bana bir sey olmaz '' reklaminda aglak oluyorum, bir de annesi olmayanlari hic onu tanimamis olanlari dusunun birakin su olmamasi durumunu.. Cok acimasizca bence, hayat herkese esit davranmiyor ne yazik ki ve bu esitsizlik her yerde karsimiza cikiyor. Babalar gunu vs icinde durum kesinlikle ayni, biz millet olarak duygusaliz vurmaya ordan basliyorlar. Mesela benim babam cok yakisikli vs diyen Toyota reklamlarini da kınıyorum. Bu konuda ben mi bu kadar hassas dusunyorum derken gecenlerde basindan birileri geldiginde, onlarinda ayni fikirde oldugunu gordum. Yani ben ruh hastasi bir alingan degilim su asamada..

Anneler gunu demisken,yakin bir arkadasim anne oldu 2 sene once. Hediyede falan oyle  gozu yoktur ama agzindan su sekil bir cumle cikti; -Zaten beyim bana istedigim hediyeyi almiyor anneler gunu icin :(  Ben hemen atladim,5 tas istedin sanirim dedim cunku uzun zamandir geyigi donuyordu. -Yok kizim dedi, supurge istedim.
-Neyyyyyyy diye kucuk capli bir ciglik attim ayni zamanda gozlerimi portleterek. Yani dunyada son istenecek sey elektrikli supurge olsa aklima bile gelmez sanirim. Eh kendisi 7/24 temizlik yapan biri oldugu icin normale bagladim ve supurge ile aralarindan cekildim=)


Saka maka biz anneme ne alacagiz acaba? Hediye alma  isinden ciddi anlamda haz etmiyorum. Kafama uygun bir sey bulamadigim zaman cinnet gecirecek gibi oluyorum, o magazalar bana basiyor, boyle tum askilari asagi indirmek istiyorum boyle tekme tokat,o derece yani.. Yok vazgectim, hediye almaktan degil uygun hediyeyi bulamamaktan haz etmiyorum.

Burdan da tum bebeli kadinlarin anneler gununu kutlarim.

Buyudukce sevgi pitircigi olan Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder