25 Nisan 2011 Pazartesi

Lovely Monday!

Pazartesi sendromu olan bir insan degilim ama bugun nedense yataktan surunerek kalktim ve hic ama hic is yerine gelmek istemedim. Surunerek kalktim dediysem telefonu normalde hic ama hic ertelemeyen hatta telefon calmadan 7'de uyanacagim deyince 7'ye 5 kala uyanan ben bugun 5 dakika erteledim telefonu.. Hos o 5 dakika ertelemek bir ise yaradi mi uyku anlaminda-tabi ki hayir- Cunku o sure zarfinda ha caldi calacak,ay calmadi hala ama 5 dk bu kadar uzun olmaz ki deyip bes kere falan telefona bakarim. Yani tamamen psikolojiksel yönetim ornegi. Hatta anlayamiyorum boyle saat calinca erteleyip duran kisileri,bosuna eziyet cekiyorlar bana gore. 7.30 da kalkmasi gereken adam 72ye kuruyor ve yarim saat boyunca erteliyor da erteliyor. Oysa adam gibi 7.30 kursa bir kere de kalksa bos yere o 30 fk p.c olmayacak. Ben yapabiliyorum diye bana kolay geliyor sanirsam...


Psikolojiksel  ne demek derseniz bu kelime bize Tatlises TV de genelde gece saatlerinde program yapan bir hanim teyze tarafindan kazandirilmistir. Bu teyzeyi size nasil tarfi etsem bilemedim ki? Hani boyle mahalle aralarinda cekirdek citlatan teyzeler vardir ya da en ufak bir tikirtida kapiyi acar boyle kafasini uzatir ya da ayyy yemegim ocakta kaldi der vs vs vs bu sekilde bir teyze. Bu sahsina munhasir teyzeyi verilen numaradan ariyorsunuz (muhtemelen dakikasi esek yukuyla paradir) derdinizi anlatiyorsunuz ve O, size pozitif enerji yolluyor ve sizin uzerinizdeki,hanenizin,kocanizin uzerindeki tum negatif enerjiyi aliyor. Mesela mi? Kocaniz alkolikse alkolu birakiyor, hanede nazar varsa cikariveriyor, salonunuzdaki komodinin sol arka kosesine sizi sevmeyen haset dusmanlar,akrabalar tarafindan atilmis olan buyulu ip yumagini bilem buluyor valla hem de ONLINE.. Anlicaniz teyzemiz online olarak TV'de buyu bozuyor. Ama adi buyu bozma degil -RTUK abi duyar diye -pozitif enerji yollama. Ve nasil arayan var biliyor musunuz,arayipta bir daha arayanlar,gecen soylediklerinizi yaptim, cok iyi geldi diyenler vs vs vs.. Cuma aksami tanik oldugum replik su sekildeydi:
Teyze:  Askimmmm,hayatta hep gunes acmaz,arada yagmurlarda olur. Yagmurlari beraber asacagiz, gunesli gunler gelecek tekrar hayatimmmm. Senin kocan 10 gune alkolu birakarak,Temmuz'un 16 sinda da her sey duzelecek bak gor. Eviniz bile olacak sizin uzun vadede,hanene gunes dogacak tekrar uzulme sen.Evetttt.
Izleyici: Ayyy gercek mi diyorsunuz,insallah hadi insallah.Yani cok zor durumdayim.10 gun mu diyorsunuz?
Usenmedim sizler icin yayin akisina ulastim.Bu nadide programi şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum.Haftanin her gunu 23.00-03.00 arasinda Tatlises TV'de,izleyin anacim...
Yine koptu benim yazi basliktan.Kendimi unutkan tonton teyzeler gibi hissediyorum. Lafina baslar ama sonra laf lafi acar sonra unutur ne diyecegini..
Kissadan hisse: Sabahlari 20395756322 kere telefonu erteleyen insanlardan hic ama hic haz etmiyorum. Cok yakin arkadaslarim var bu sekilde ama napiymmm sabit fikrim kurusun. Uyanin siz de bir kere calinca ne var yani,cok mu zor?

Sabit fikir Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder