1 Nisan 2011 Cuma

Diziler bizler icin gercek olsa?

Keske hayat dizilerdeki gibi olsa diyorum bazen,sonra hemen vazgeciyorum,aslinda vazgecmiyorum, sadece olmayacagini biliyorum...Aslinda ne kadar sıkıcı olurdu dusununce,sanki her sey domino tasi gibi dizilmis ve bir tikla tek tek gerceklesecek gibi.. Hos bazen istiyor insan oyle olmasini..Neden hep planladigim gibi olmuyor neden neden denmiyor da degil..
Mesela koseyi donunce hep istedigimizi gorsek, karsilasmak istediklerimizle karşılassak, istedigimiz kazagi hediye getirseler, gitmek istedigimiz konsere beles bilet gelse, arabamizi biri yikamaya goturse, sinirsiz alisveris hakkimiz olsa Bihter Ziyagil olsak olsak olsak olsak yani...
Ne bilem Feriha olsak hepimiz..Orda her sey oyle guzel, oyle tıkırında isliyor ki.. Kotu kiz plan yapiyor,cuk oturuyor taslar yerine ve Feriha b.ka donuyor ya da esas oglan her nasilsa,saliselerle de olsa onun fakir oldugunu,o tanidigi kiz olmadigini ogrenmiyor?

Velhasili hayat bize cooook sey ogretiyor.. Her seyin planlamanin ne kadar gereksiz oldugunu anlatiyor. Hepimizin hayat sinavinin cok farkli oldugunu gosteriyor..Buna dayanmanin yine bizden gectigini soyluyor. Diyor ki daha da tutun ki dusmeyesin. Dibin dibi var,bu gordugun bir sey degil diyor.. Gorelim madem...

Her baslangic bir sonmussss,sevdigim diyerek gunun dile dolanan sarkisini sizle paylasiyorum; Liseli ergen bunalimi gibi olcak ama degil,sadece bugun icim sıkılıyor..

Mahsun Kirmizigul-Sevdigim
Ayrılıklar zormuş beni hasret yormuş
Her başlangıç bir sonmuş sevdiğim
Artık geçmiyor zaman dillerimde aman
Beni benden alan sevdiğim
Bir orman yangınında yara almış gibiyim
Ben keskin kenarlarda uçurumlar gibiyim
Yolların sonu yok acının rengi yok
Benim de dermanım yok sevdiğim
Ben benden vazgeçtim belki çoktan gittim
Dönülmeyen yerdeyim sevdiğim

Ergen Piggyto




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder