21 Nisan 2011 Perşembe

Gelsin bahar havasi, gevsesin gonul yaylari..

Ofis denilen bu zavalli ortamdaki tek eglencem olan Sile otobanina, bugun gunes dogdu. O kadar mesudum ki... Gecen araclarin uzerine dusen yansimalar,otoban kenarindaki gecekondularin onunde bir o yaaaanaaaaa bir bu yanaaaaa kosan veletler, papatyalar(yalan), cicek acmis agaclar(kismen gorunuyor) beni mutlu etmesin de ne etsin? Aslinda yagmurlu havalarda otoban daha zevkli. Cunku sanirsin F1 pisti burasi ve herkes son hiz suruyor. Ve haliyle yagista araclar devamli spin atiyor,5 dakikada bir kaza oluyor. Buna seviniyor muyum,aslaaa. Dun bir kargo minibusu yaklasik 50 metre bariyerlerle beraber ilerlerdi. Kapi mapi dagildi tum kargolar yola sacildi. O an dusundum,aslinda kargolarimizin basina gun icinde kim bilir neler geliyordur? Gorevli arkadasta o kadar guzel kaldirip haldirt haldirt firlatti ki o kargolari minibuse,daha da kargoya kirilacak bir sey vermem. Kimseler vermesin kanimca...

  • Erik ciksin bir de en tezinden. Yeter ya her sene bu zamanlar gunde 1 kilo erik ile beslenip kilo vermisligim var benim. Zaten kaldi surda yaza 45 guncuk. Onu da iyi degerlendirmek lazim.. Yesil yesil, kutur kutur, eksi eksi erikler yiyelim, yiyelim, yiyelim.. Dislerimiz kamasmasin ama,hani bir garip olursun ya ondan olmasin iste...Hos benim hiiic olmaz=)
  • Bir de cok gezeyim,boyle yemyesil kirlarda bir yavru ceylan gibi sekerek kosayim istiyorum. Olmayan sevgilim bana papatyalardan tac yapsin istiyorum. Boyle corabimi o cimlerde cikarip,pantolonumun pacalarini kivirip malak gibim yatmak istiyorum,halk moduna gecmek istiyorum iste yaaaa.
  • Bir de isim gucum belli olsun da bir ucuz bilet kapatip Roma'ya ya da ne bileyim iste bir ecnebi sehrine gitmek istiyorum. orda restaurantlarin kapisinda fiyat listesine bakip aaaay cok pahaliymis hadi markete gidelimcilik yapip,bitli turist modunda takilmak istiyorum.
  • Bir de Bacardi Breezer'in Turkiye distributoru olmak istiyorum. Satmak icin degil kendim iceyim diye.. Tamamen duygusal yanii.
  • Hayfonum tez zamanda gelsin istiyorum. Hayfonsuz hayat ne zormus megersem...
  • Bikini almak istiyorum, hem de 2 tane. Biri straplez biri de normal bikini isteeee. Oyle cicek desenli falan olmayacak ama hic haz etmem. Ne o oyle fistan gibi.
  • Ayyyy bide o gecen gun kuyumcuda gordugum nazar boncuklu altin yuzugu almak istiyorum. Bunu cokkkk istiyorum. Erigin cikmasi kadar cok. ( Kuyumcuda altin olur zaten:D )
  • Saclarim dogustan masali gibi olsun istiyorum.
Tamam zibittim artik,istekler sacmalamaya basladiysa yazi bitmistir.

Kissadan hisse: Isteyenin bir yuzu, vermeyenin iki yuzu..

That's all.
Take care
Piggyto




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder