27 Nisan 2011 Çarşamba

Ne demisler,buyuk lokma ye,buyuk soz soyleme!

2 gun once  Lovely Monday! diye bir yazi yazmistim. Orda uyanamamaktan bahsediyordum ve uyanamayan kisileri anlamiyorum diyordum.  Hala anlamiyorum o ayri ama bende 2 gundur onlar gibiyim. Gozlerimi acamiyorum yataktan kalkarken. Ama onlarla aramizda bir fark var.
Ben sabah kalkacagim saatten hep erken uyaniyorum ve daha saat calmadi nasilsa deyip uyumak istiyorum ama aklima da bir kusku dusuyor. Saat ha caldi ha calacak derken o aradaki zamanda uyuma ile uyumama arasinda kaliyorum ve sersem gibi oluyorum. Bazen bu 1 saat once oluyor bazen yarim saat bazen ise 10 dk. Ama ben uykum kacmasin diye gozumu acmayip saate bakmiyorum mal gibi ve eziyet ediyorum kendime resmen .

Uf cok uykum var ama yaaa, flexible working hours istiyorum. Sabah gec gelsiysem yarim saat aksamda yarim saat gec cikabilmeyi istiyorum. Home office falan istemem, beni bozar calismam ben cunku=)



Kıssadan hisse;Buyuk konusmamak lazimmis,ne zaman buyuk konussan basina gelirmis mis mis mis...

Uykucu Sirin Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder