22 Nisan 2011 Cuma

Okulun agasiyim ben!

Yaklasik bir haftadir tekrar tekrar izledigim bir video da gecen replik aslinda yazinin basligi;
Okulun agasiyim ben!
Youtube dan ''magdurum da magdurum'' seklinde aratinca cikan bu nadide videoda bir velet var max 2 ya da 3. sinifa gidiyordur.Kameramancagiz ve muhabircagiz,okulun onunde bekleyen velilerle roportaj yapmaya calisirken arkadan birden bu velet geliyor ve gayet ciddi bir eda ile( sanki gerekten okulun agasi);

Okulun agasiyim ben!!

diye bagiriyor. Ama o vurgu,o ses tonu,ses tonundaki tokluk mukemmel..Ben de bir haftadir izleyip izleyip gulme krizine giriyorum. Devaminda cikan bir kiz var ki onu anlatmayayim,tadindan yenmez. Hatta ben bu videonun linkini daha once koymustum yazilarimdan birine..

Ay neyse konu nereden nereye geldi,bir andan dagildim. Google abinin hepimizin kullabilecegi cok hos bir uygulamasi var: Google Analytics. Sitenizin ya da blogunuzun izleme bolumune google'un size verdigi kodu yerlestirdiginiz an,her gun siteye kac kisi girmis takip edebiliyorsunuz. Hatta hangi iceriklere bakmis,ortalama kac sn ya da dakika zaman gecirmis vs vs vs hepsini gosteriyor. Muazzam..
Ben daha dun yaptim o sebeple simdi buraya koyacagim grafige bir yerinizle gulmeyin. Ve bu grafigi yukseltecek calismalarim surecek. Dunden bu gune sitemi iki kisi ziyaret etmis. E biri benim de digeri kim:)))


Teknolojik Aga Piggyto

2 yorum:

  1. valla ben her yazını okuyorum, hatta bak dün gece rüyamda seni gördüm, Tülin Şahin'in evine gitmişsin, doğum yapmış, bebeğe tulum almışsın uzaylı gibi, çok komik bir rüyaydı :D

    YanıtlaSil
  2. Hayirdir insallah,bebek var icinde kesin hayirlidir diyecegim ama uzayli kisminda tikandim=)

    YanıtlaSil