12 Nisan 2011 Salı

Her seyin basi saglik(mis)..

Yine geldi secim zamani,her yerde sonsuz kirlilik,aptal saptal vaatler,bagirislar,cagirislar,tutulmayacak sozler,verilmeyecek yardimlar, yapilmayacak yollar vs vs vs..
Tum bu karmasa aslinda beni hic ama hic ilgilendirmiyo,cunku biliyorum ki koyun olan bizler,yani halk,gidecek yine koru korune oy kullanacak ve tepemizdekiler gitmeyecek. Uzucu ama durum bu ne yazik ki.. Nice iyi insani, gazeteciyi, bilim adamini, aile babasini hapislere atan-pardon gozaltina alanlar- yine secilecek.. Bu gozaltinda olanlarlardan bir tanesi var ki beni basindan beri daha cok etkilese de yeri apayri: MHMT HBRL

Ailemizden ilk defa biri apar topar hastaneye kaldirildi,nesi vardi bulunamadi, 2 gun boyunca dayanilmayacak-4 tane agri kesici igneye ragmen- agrilar cekti.. Basa gelmeyince anlamak gercekten zormus,anladigini saniyormussun ama anlamak degilmis o, uzaktan uzulmekmis. Bosuna dememisler yani ates dustugu yeri yakar diye... Anne, insanin oteki yarisi.. Ne kadar liseye, universiteye kadar cemkirsende  hatta simdilerde bile zaman zaman cemkirsende, cogu zaman anne dogruyu bildigi icin ters dussende oteki yarisi insanin.. Kendimi duygusal sanmazdim,heyyt beee ben senelerdir onlardan ayriyim,oyle cok ozlemem,dayanirim ben palazlandim vs desende kazin ayagi oyle degilmis. Burnunun sizlamasi bir an olsun gecmiyormus,ya bir sey olursa diye icin icini yiyormus. Zormus kisacasi hem de coook zormus..


Iste burda, o benim icin apayri yeri olan kisiden Allah razi olsun. Onun kurdugu hastane sayesinde annem zor kismi atlatti. Insallah bundan sonra daha zoru olmayacak. Bir ay sonra belli olacak her sey.. Memleketime laf soyletmem ama Maras'taki okuzingen doktor hemen annecigimi ameliyata alip,bobregini alacakken bu muazzaam kisinin actigi Baskent Hastanesi ve doktorlari sayesinde su an icin durum kontrol altinda hem de bobrege dokunmadan! Merkezi Ankara, Ist ve Adana'da subeleri var. Universite ayni zamanda.. Yani nice iyi doktorlar yetistiriyor.. Ve SGK li hastalara bakiyor. Butun fakir halk,onun hastanesi sayesinde ozel hastanedeymis gibi hizmet aliyor, hastaliklarina deva buluyor. Her gun carsaflar degisiyor,masalar,yata kenarlari,pencere onleri,akliniza gelebilecek her yer 2 defa siliniyor. Mutemadiyen seninle hemsireler ilgileniyor ve takip ediyorlar. Temizlik gorevlisinden guvenligine, hemsiresinden doktoruna herkes guleryuzlu.. Guleryuzle gunaydin eksik olmuyor,gecmis olsun havada ucusuyor.. Ben bobrek tasi dusururken 3 gun ozel hastanede kaldim ve dunyanin parasini almislardi.(4.000 tl gibi) Ve ne her gun carsaf degistirdiler ne de sildiler odayi.. Gozaltinda oldugu sure boyunca kim bilir ne hayatlar kurtarakti bu insan,Allah senden bin kere razi olsun Mhmt Hbrl..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder