28 Nisan 2011 Perşembe

Bilinçaltim,defol git başımdan!


Allahim ben her yazdigimdan etkilenmek zorunda miyim? düğün dernek yazimda o sarkiyi cok sevdigimden bahsetmistim, dun gece ruyamda kim oldugunu hatirlamadigim ama bir sebeple bize cok yakin oldugunu dusundugum birileri, o sarki ile salona giris yapiyorlardi. Neden cok yakin oldugunu dusunuyorum biliyor musunuz? Cunku teyzemin salonunda dugun yapiyorlardi! Ya nasil sinirleniyorum,nasil icten ice kendimi yiyordum gormeniz lazimdı, nasil olur, bu sarkiyla ben girecektim, benim sarkimdi bu, acaba ben mi soyledim bu hasbaya bunla gir diye, dovundum dovundum durdum. Hayir sanki onumuzdeki 2 senelik kalkinma planinda evlenecegim varmis gibi niye sinirlendiysem bu kadar=) Artik nasil biliçaltima yerlestiyse, nasil kendime islediysem bu sarkiyla girme meselesini ruyalarima girdi valla...

Uf keske buraya yazmasaydim, simdi bekar okuyucular ( epi topu 14 izleyicim var,yarisi da evli,biri nisanli-puck-) bu sarkiyi kapacaklar. Off ki ne of...

Biliçsiz bilinçaltli Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder